1HF SC0206 D A 314XXX, moottori SC02E-2314YYY
- 1HF = Made in USA
- D = 1983
- A = Ohio Factory USA
Type GL1100 // ld
Myyty täysin extemporena ja odottamatta. Joskus elämä on sellaista :)
11.04.2015
Ostettu/vaihdettu edellisen omistajan kanssa GL1100 Interstate 1983 vuosimalliin.
Mittarilukema 92 000 km.
Edellisen omistajan tekemät huollot
06.04.2015
- Museorekisteröity
28.03.2015
22.02.2015- vaihdettu takaiskunvaimentimien kumisuojat, vasen oli jo repeillyt.
- iskareiden ilmajärjestelmä toimii moitteetta, stefat eivät vuoda.
- lisätty takarautaan alkuperäiselle paikalle kypärälukko.
- kardaanin hamastuksien puhdistus ja uudelleen rasvaus.
- etulokari ja sivuposket maalautettu uudelleen, uudet oikeanlaiset raidat (vasemmalta puuttui kokonaan).
- uudet sytytyspuolat ja -johdot.
- takajarrujen uudet teräspunosletkut ja jarrujen puhdistus/huolto.
- uudet jarrunesteet.
- eujarrun (vasen levy) huolto, uudet jarrupalat ja ruostumaton teräspunosletku.
- uudet jarrunesteet.
- nokkahihnojen tarkastus. Hihnat ja kiristysrullat vaihdettu 70 tkm:ssä pitää paikkaansa.
- samalla syylärin ritilän maalaus, uusi alavesiletkun alaklemmarin vaihto rosteriseen.
- uudet jäähdytysnesteet ja parempi kuntoiset hihnakotelot + highway pegs.
- hankittu paremmat hihnasuojat + tulpanjohtojen kromisuojat.
- uudet moottoriöljyt mineral 15W-40.
- km-lukemassa 91.418 km, myös uusi öljynsuodatin.
- uusi Biltema akku 20Ah.
- moottoriöljyjen sekaan puoli pulloa STP Engine Flush ja 15 min. tyhjäkäyntiä ja öljynvaihto.
- tuotu Suomeen Kanadasta vuosia sitten
- pyörä varustettuna Honda line kovilla sivulaukuilla
- peräöljyt vaihdettu Neste 80W-90 Hypoid GL-5
- moottoriöljyt ja suodatin vaihdettu
- sytystulpat DPR8EA-9 vaihdettu, entiset olivat kauniin kahvin ruskeat ja kuivat
- polttoaineletkut Gates vaihdettu uusilla klemmareilla
- venttiili passattu
- kaasuttiment synkronoitu
- etuiskunvaimennin öljyt vaihdettu Motul 10W keulaöljyihin
- peräöljyt vaihdettu uudelleen Neste 75W-90 S Hypoid GL-5 täysynteettisiin
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti