Museotarkastettu Honda CX500 Custom vuosimallia 1983
Honda CX500C Custom 1983 Huoltokirja
Valmistuspäivämäärä: 16.12.1980
25.6.2013 - 99 100km - Reiska myyty
Kuukauden päivät Reiskalla ajelleena totesin että ajoasento näin pienessä customissa ei ole hyväksi omalle selälleni. Joten ikävä kyllä luovun tästä pyörästä. Haaveissa siintää Goldwing GL1100.
14.5.2013 - 98 500km - Museotarkastus läpäisty heittämällä.
Vasemmalla lähtökohta ja oikeassa kuvassa lopputulos.
Talvi 2012 - 2013 - 98 484km - Iso huolto, tavoitteena museopyöräksi.
Triple bypass, eli
- Uusi G47 staattori merkkiä Electrex. (vanhassa mitattu ajoituskäämit hajalla)
- Uusi vesipumpun mekaaninen tiiviste
- Uusi silent jakoketju
- Uudet nokka-akselin etupään ja takapään stefat
- Uusia o-renkaita moottorin sisälle etupäähän
- Uusi öljypumpun ketju
- Uusi vaihdepolkimen akselin stefa
- Uusi öljynsuodatin + uusi suodatinkotelon pultti
- Uudet moottoriöljyt
- Uudet jäähdytysnesteet
- Venttiilien säätö + tappet dressing
- Kardaanin etupään spooreihin molybdeenit
- Starttimoottorin putsaus ja uusi o-rengas
- Etu- ja takavanteeseen uudet laakerit Koyo 4kpl 6302 RS2
- Kardaanin ja takavanteen välisiin hammastuksiin molybdeeni-rasvat
- Takaiskarit vaihdettu alkuperäismallisiksi kromisiksi
- Kaasuttimen ultraäänipesu ja säätö
- Kaasuttimeen uudet acv-kalvot sekä toinen pohjatiiviste
- Satula ehjäksi
- Uusi sarvilukko
- Tankki ja sivumuovit alkuperäisvärisiksi
- Peilien vaihto alkuperäismallisiksi
- Kaasukahva ja kaasuvaijerit (työntö- ja vetovaijeri) rasvattu. Tuli älyttömän hyvä.
- Kiilloittelua sieltä sun täältä
- Ajovalon ja etuvilkun oikeanpuoleinen kannatin pitää vaihtaa parempaan.
- Kardaanin takapään nippaan molybdeenit prässillä 20g.
30.7.2012
- 98 165 km - Omistajan vaihdos S-P R. -> JF
2012
- Uusi akku
2005 - 2012
- Omistajuus vaihtunut --> S-P Ranta
- Vuosittain perushuoltoja: öljyt + suodatin + tulpat
31.10.2005 - 89 166 km
- Reiska talvilomalle
29.6.2005
- Kouluttaja Myllykän parkkipaikalla --> 1h harjoittelua
15.6.2005 - 87 455 km
- Reiskan luovutustilaisuus Santun autotallilla. Lamppari (Lamminaho) luovutti Reiskan hyvässä kunnossa.
4.4.2004 - 86 578 km
- Perushuolto + öljyt /Hanski
12.7.2003 - 85 154 km
- Takarengas vaihdettu
14.5.2003 - 84 388 km + n.150km = 84 538 km
- Nopeusmittarin vaijerin vaihto
24.4.2002 - 83 941 km
- Öljynvaihto + muu vuosihuolto /Hanski
22.4.2002 - 80 107 km
- Takarengas
- Hanski kävi läpi toimet = vuosihuolto
20.8.2001 - 79 657 km
- Öljynvaihto
3.8.2001 - 79 349 km
- Uusi eturengas
29.7.2001 - 79 169 km
- Öljyä lisää 3dl
12.4.2001 - 75 182 km
- Käyttöönotto, vuosihuolto suoritettu
29.8.2000 - 74 288 km
- Jarrupalat eteen vaihdettu
16.7.2000 - 73 686 km
- Omistajan vaihdos T. Jantunen --> V-J Lamminaho
10.7.2000 - 69 396 km
- Omistajan vaihdos J.Wallenius --> T. Jantunen
21.6.2000
- Uusi akku
25.6.1998 - 63 380 km
- Takarengas vaihdettu
23.6.1998 - 63 320 km
- Jarrunesteiden vaihto
- Venttiilien säätö
- Jakoketjun tiukkaus
- Kaasuttimen säädöt
- Akku tarkistus
- Öljyt tarkistus
25.4.1998 - 61 831 km
- Omistajan vaihdos O. Väyrynen --> J. Wallenius
61 800 km
- Öljyt + suodatin
56 800 km
- Öljyt
- Eturengas
3.4.1997 - 52 000 km
- Öljyt + suodatin + tiivisteet
- Kahvanlämmittimet asennettu
3.9.1996 - 51 190 km
- Öljyt + suodatin + tiivisteet
26.6.1996 - 46 200 km
- Öljyt + suodatin + tiivisteet
10.3.1996 - 43 000 km
- Omistajan vaihdos --> Vesa osti pelin
- Öljyt + öljynsuodatin
- Venttiilit + nokkaketjun säätö
- Etujarrupalat
- Takarengas
- Emäputken laakerit uusittu
- Äänenvaimentajat uusittu (alkuperäiset)
- Jarrunesteet vaihdettu.
7.6.1994 - 40 388 km
- Uudet takaiskarit / jouset
- Kaatumaraudat
26.4.1993 - 39 800 km
- Akku uusi
11.5.1992 - 39 000 km
- Jäähdytysnesteen vuodon korjaus
- Venttiilien säätö
- Nokkaketjun säätö
- Ilmansuodatin
- Öljynvaihto + suodatin
1.5.1991 - 38 000 km
- Ölj.vaihto + suodatin + tiivisteet
- Tankin + sivuläppien maalaus
25.4.1990
- Ölj.vaihto + suodatin + tiivisteet
20.4.1989 - 34 700 km
- Etu- ja takapyörä uudet
- Jarrupalojen + kenkien hionta
- Vaihdevivun stefa
- Öljyt Mobil F1 + suodatin + tiivisteet
- Venttiilisäädöt
- Nokka-akseli säätö
- Vetopyörästön öljyt
- Tulpat
- Jäähdytysneste
- Vesipumpun tiiviste
- Kaasuttimen tiivisteitä (ei ollut roskia)
- Uusi kytkinvipu
20.4.1988 - 32 000 km
- Öljyt + öljysuodat. + tiiviste
- Venttiilisäädöt
- Nokka-akseli säädöt
- Ilmansuodatin
- Tulpat.
30.3.1987 - 27 600 km
- Öljyt moottori mobil F1 + Öljynsuodatin + tiivisteet
- Uusi akku
- Pakosarja remontti, ym. remontit.
- Venttiilisäädöt
- Nokka-akseli säädöt
- Tulpat.
17.7.1986 - 25 583 km
- Vetop. öljy vaihto
- Jarrunesteiden vaihto
- Takajarrukengät vaihto
1985 - 24 000 km
- Pakoputket uudet, Takapyörä uusi
1985 - 23 500 km
- Huolto
1985 - 15 000 km
- Huolto
31.3.1983 - 0 km
- Ensirekisteröity
Mielenkiintoinen tuo vuosi 2000 - kuudessa päivässä yli 4000 kilometriä. Tainnut piipahtaa Euroopassa?
VastaaPoistaJoo kuulemma kyseisellä customilla on piipahdettu oliko se Espanjassa vai peräti Portugalissa asti. Nähnyt tuo pyörä eurooppaa aika paljon.
VastaaPoista