Myyty - CX500C 1983 "Reiska"


Museotarkastettu Honda CX500 Custom vuosimallia 1983



Honda CX500C Custom 1983 Huoltokirja

Valmistuspäivämäärä: 16.12.1980

25.6.2013 - 99 100km - Reiska myyty
Kuukauden päivät Reiskalla ajelleena totesin että ajoasento näin pienessä customissa ei ole hyväksi omalle selälleni. Joten ikävä kyllä luovun tästä pyörästä. Haaveissa siintää Goldwing GL1100.

14.5.2013 - 98 500km - Museotarkastus läpäisty heittämällä.


Vasemmalla lähtökohta ja oikeassa kuvassa lopputulos.




Talvi 2012 - 2013 - 98 484km - Iso huolto, tavoitteena museopyöräksi.
Triple bypass, eli

  • Uusi G47 staattori merkkiä Electrex. (vanhassa mitattu ajoituskäämit hajalla)
  • Uusi vesipumpun mekaaninen tiiviste
  • Uusi silent jakoketju
  • Uudet nokka-akselin etupään ja takapään stefat
  • Uusia o-renkaita moottorin sisälle etupäähän
  • Uusi öljypumpun ketju
  • Uusi vaihdepolkimen akselin stefa
  • Uusi öljynsuodatin + uusi suodatinkotelon pultti
  • Uudet moottoriöljyt
  • Uudet jäähdytysnesteet
  • Venttiilien säätö + tappet dressing
  • Kardaanin etupään spooreihin molybdeenit
  • Starttimoottorin putsaus ja uusi o-rengas
  • Etu- ja takavanteeseen uudet laakerit Koyo 4kpl 6302 RS2
  • Kardaanin ja takavanteen välisiin hammastuksiin molybdeeni-rasvat
  • Takaiskarit vaihdettu alkuperäismallisiksi kromisiksi
  • Kaasuttimen ultraäänipesu ja säätö
  • Kaasuttimeen uudet acv-kalvot sekä toinen pohjatiiviste
  • Satula ehjäksi
  • Uusi sarvilukko
  • Tankki ja sivumuovit alkuperäisvärisiksi
  • Peilien vaihto alkuperäismallisiksi
  • Kaasukahva ja kaasuvaijerit (työntö- ja vetovaijeri) rasvattu. Tuli älyttömän hyvä.
  • Kiilloittelua sieltä sun täältä
  • Ajovalon ja etuvilkun oikeanpuoleinen kannatin pitää vaihtaa parempaan. 
  • Kardaanin takapään nippaan molybdeenit prässillä 20g. 




30.7.2012

  • 98 165 km - Omistajan vaihdos S-P R. -> JF


2012

  • Uusi akku


2005 - 2012

  • Omistajuus vaihtunut --> S-P Ranta
  • Vuosittain perushuoltoja: öljyt + suodatin + tulpat

31.10.2005 - 89 166 km

  • Reiska talvilomalle


29.6.2005

  • Kouluttaja Myllykän parkkipaikalla --> 1h harjoittelua


15.6.2005 - 87 455 km

  • Reiskan luovutustilaisuus Santun autotallilla. Lamppari (Lamminaho) luovutti Reiskan hyvässä kunnossa.


4.4.2004 - 86 578 km

  • Perushuolto + öljyt /Hanski


12.7.2003 - 85 154 km

  • Takarengas vaihdettu


14.5.2003 - 84 388 km + n.150km = 84 538 km

  • Nopeusmittarin vaijerin vaihto


24.4.2002 - 83 941 km

  • Öljynvaihto + muu vuosihuolto /Hanski


22.4.2002 - 80 107 km

  • Takarengas
  • Hanski kävi läpi toimet = vuosihuolto


20.8.2001 - 79 657 km

  • Öljynvaihto


3.8.2001 - 79 349 km

  • Uusi eturengas


29.7.2001 - 79 169 km

  • Öljyä lisää 3dl


12.4.2001 - 75 182 km

  • Käyttöönotto, vuosihuolto suoritettu


29.8.2000 - 74 288 km

  • Jarrupalat eteen vaihdettu


16.7.2000 - 73 686 km

  • Omistajan vaihdos T. Jantunen --> V-J Lamminaho


10.7.2000 - 69 396 km

  • Omistajan vaihdos J.Wallenius --> T. Jantunen


21.6.2000

  • Uusi akku


25.6.1998 - 63 380 km

  • Takarengas vaihdettu


23.6.1998 - 63 320 km

  • Jarrunesteiden vaihto
  • Venttiilien säätö
  • Jakoketjun tiukkaus
  • Kaasuttimen säädöt
  • Akku tarkistus
  • Öljyt tarkistus


25.4.1998 - 61 831 km

  • Omistajan vaihdos O. Väyrynen --> J. Wallenius


61 800 km

  • Öljyt + suodatin


56 800 km

  • Öljyt
  • Eturengas


3.4.1997 - 52 000 km

  • Öljyt + suodatin + tiivisteet
  • Kahvanlämmittimet asennettu


3.9.1996 - 51 190 km

  • Öljyt + suodatin + tiivisteet


26.6.1996 - 46 200 km

  • Öljyt + suodatin + tiivisteet


10.3.1996 - 43 000 km

  • Omistajan vaihdos --> Vesa osti pelin
  • Öljyt + öljynsuodatin
  • Venttiilit + nokkaketjun säätö
  • Etujarrupalat
  • Takarengas
  • Emäputken laakerit uusittu
  • Äänenvaimentajat uusittu (alkuperäiset) 
  • Jarrunesteet vaihdettu.

7.6.1994 - 40 388 km

  • Uudet takaiskarit / jouset
  • Kaatumaraudat


26.4.1993 -  39 800 km

  • Akku uusi


11.5.1992 - 39 000 km

  • Jäähdytysnesteen vuodon korjaus
  • Venttiilien säätö
  • Nokkaketjun säätö
  • Ilmansuodatin
  • Öljynvaihto + suodatin


1.5.1991 - 38 000 km

  • Ölj.vaihto + suodatin + tiivisteet
  • Tankin + sivuläppien maalaus


25.4.1990

  • Ölj.vaihto + suodatin + tiivisteet


20.4.1989 - 34 700 km 

  • Etu- ja takapyörä uudet
  • Jarrupalojen + kenkien hionta
  • Vaihdevivun stefa
  • Öljyt Mobil F1 + suodatin + tiivisteet
  • Venttiilisäädöt
  • Nokka-akseli säätö
  • Vetopyörästön öljyt
  • Tulpat
  • Jäähdytysneste
  • Vesipumpun tiiviste
  • Kaasuttimen tiivisteitä (ei ollut roskia)
  • Uusi kytkinvipu


20.4.1988 - 32 000 km 

  • Öljyt + öljysuodat. + tiiviste
  • Venttiilisäädöt
  • Nokka-akseli säädöt
  • Ilmansuodatin
  • Tulpat.


30.3.1987 - 27 600 km 

  • Öljyt moottori mobil F1 + Öljynsuodatin + tiivisteet 
  • Uusi akku
  • Pakosarja remontti, ym. remontit. 
  • Venttiilisäädöt
  • Nokka-akseli säädöt
  • Tulpat.


17.7.1986 - 25 583 km 

  • Vetop. öljy vaihto
  • Jarrunesteiden vaihto
  • Takajarrukengät vaihto


1985 - 24 000 km 

  • Pakoputket uudet, Takapyörä uusi


1985 - 23 500 km 

  • Huolto 


1985 - 15 000 km 

  • Huolto


31.3.1983 - 0 km 

  • Ensirekisteröity


2 kommenttia:

  1. Mielenkiintoinen tuo vuosi 2000 - kuudessa päivässä yli 4000 kilometriä. Tainnut piipahtaa Euroopassa?

    VastaaPoista
  2. Joo kuulemma kyseisellä customilla on piipahdettu oliko se Espanjassa vai peräti Portugalissa asti. Nähnyt tuo pyörä eurooppaa aika paljon.

    VastaaPoista